.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:ساماندهي سواحل درياي خزر
استاندار مازندان گفت : طرح ساماندهي سواحل درياي خزر از سال آينده پس از پايان يافتن طرح آزادسازي حريم قانوني دريا در اين استان آغاز مي‌شود. " ابوطالب شفقت " روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي در چالوس افزود : ساماندهي سواحل و اعمال مديريت بهينه به رونق گردشگري اين استان كمك مي‌كند. وي همكاري دستگاهها و مجتمع‌هاي دولتي را در اجراي ماده ‪ ۶۳‬قانون برنامه چهارم توسعه مبني بر عقب نشيني از حريم قانوني دريا به طول ‪ ۶۰‬متر را مطلوب دانست. وي با اشاره به واگذاري مجتمع‌هاي دولتي به سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان خاطرنشان كرد : در استفاده از اين مجتمع‌ها اولويت با پرسنل آن مجتمع و سازمان است. طبق مصوبه مجتمع‌هاي دولتي مستقر در مازندران هفته‌اي سه روز بايد براي استفاده عمومي در اختيار مردم قرار گيرد. شفقت ادامه داد:گردشگران در استفاده از اماكن گردشگري ، اصول انضباطي و شئونات اخلاقي را رعايت كنند. استاندار مازندارن يادآور شد : با بهره‌برداري از طرح‌هاي سالمسازي در دست اجراي دريا كمبودي دراين زمينه وجود ندارد. ‪ ۱۲۰‬طرح سالمسازي دريا در نوار ساحلي خزر در مازندران وجود دارد.

استاندار مازندان گفت : طرح ساماندهي سواحل درياي خزر از سال آينده پس از پايان يافتن طرح آزادسازي حريم قانوني دريا در اين استان آغاز مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، ابوطالب شفقت افزود : ساماندهي سواحل و اعمال مديريت بهينه به رونق گردشگري اين استان كمك مي‌كند.

وي همكاري دستگاهها و مجتمع‌هاي دولتي را در اجراي ماده ‪ ۶۳‬قانون برنامه چهارم توسعه مبني بر عقب نشيني از حريم قانوني دريا به طول ‪ ۶۰‬متر را مطلوب دانست.

وي با اشاره به واگذاري مجتمع‌هاي دولتي به سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان خاطرنشان كرد : در استفاده از اين مجتمع‌ها اولويت با پرسنل آن مجتمع و سازمان است.

طبق مصوبه مجتمع‌هاي دولتي مستقر در مازندران هفته‌اي سه روز بايد براي استفاده عمومي در اختيار مردم قرار گيرد.

شفقت ادامه داد:گردشگران در استفاده از اماكن گردشگري ، اصول انضباطي و شئونات اخلاقي را رعايت كنند.

استاندار مازندارن يادآور شد : با بهره‌برداري از طرح‌هاي سالمسازي در دست اجراي دريا كمبودي دراين زمينه وجود ندارد.

‪ ۱۲۰‬طرح سالمسازي دريا در نوار ساحلي خزر در مازندران وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.